Het verzamelpunt van ruim 1500 Nederlandse klantenservices

      Reacties uitgeschakeld voor Het verzamelpunt van ruim 1500 Nederlandse klantenservices

Contact opnemen met een klantenservice is tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk. Veel organisaties willen graag contact met hun klanten via andere wegen. Denk hierbij aan een chat op de website of via social media. Daarnaast zie je ook steeds vaker een uitgebreide FAQ op de website staan waarin veel gestelde vragen staan benoemd. Middels deze oplossingen proberen organisaties telefonisch contact indien mogelijk voor te zijn. Ook zie je dat steeds meer organisaties het telefoonnummer van hun klantenservice op de website verstoppen. Je moet eerst een aantal pagina’s verder klikken voordat het nummer getoond wordt, en dat maakt het vanzelfsprekend niet makkelijker. Gelukkig is er nu een oplossing waardoor je nooit meer hoeft te zoeken naar de contactgegevens van een Nederlandse klantenservice. 

Raadpleeg de klantenservice gids

Mocht je binnenkort nog eens in een soortgelijke situatie terecht komen en contact op willen nemen met een klantenservice gids, ga dan eerst eens naar klantenservicegids.nl. Deze overzichtelijke gids geeft je meer informatie over vrijwel iedere Nederlandse klantenservice. Denk hierbij aan telefoonnummers, social media accounts, reviews, actuele storingen en meer. Welke informatie je nodig hebt, de kans is groot dat je het vindt in deze gids. 

Het doel van de gids

De klantenservice gids is een online platform met alle informatie over de Nederlandse klantenservices. Met doel is om alle klantenservices in kaart te brengen, zowel groot als klein. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om een review achter te laten. Heb je al contact gehad met een medewerker van de desbetreffende klantenservice? Deel dan je ervaring en help andere klanten hiermee verder. Een goed onderbouwde review is prettig om te lezen en kan een ander op weg helpen. Draag ook je steentje bij en deel je eigen ervaring nadat je contact hebt gehad met een klantenservice medewerker.