Nieuwe artikelen

Wat is VeChain nu eigenlijk?

VeChain is een project op de blockchain. VeChain gaat de authenticatie van goederen faciliteren in de supply chain. Het is in 2015 opgericht door Sunny Lu. Hij zag dat bedrijven veel te maken hebben met namaak producten. Dit kost die bedrijven veel geld en geeft zo ook nog eens een slechte naam. Er wordt geschat dat namaak- en nepartikelen de bedrijven zo een 30 miljard euro kosten. Dankzij de authenticatie van VeChain kunnen bedrijven en consumenten controleren waar hun producten vandaan komen, waar ze van gemaakt zijn en waar ze naartoe gaan.

Op het netwerk van VeChain bevinden zich twee verschillende soorten crypto munten. Deze munten heten VET en VTHO. De VET is dé munt van het VeChain netwerk en de VTHO munt wordt gebruikt voor beloningen op het netwerk. VeChain heeft een ‘’bewijs van inzet’’ systeem. Dit betekent dat als je VET munten bewaart in de goede wallets, je er VTHO tokens mee kunt verdienen

De potentie van VeChain

Op dit moment is VeChain nog hard aan hun toekomst aan het werken. Er wordt wereldwijd met veel grote bedrijven gesproken. VeChain is zelfs al geaccepteerd door de Chinese overheid. Met zo een grootmacht achter je, is de potentiële groei gigantisch.

Momenteel staat VeChain op plek 25 qua marktkapitalisatie en staat de prijs voor 1 munt op maar €0,013. Een weinig risicovolle investering kun je het wel noemen.

VeChain nieuws

Voor het laatste VeChain nieuws kijk je op website van CryptoBenelux. Hier vind je nieuwsartikelen, interviews, marktinformatie en koerswijzigingen.

 

Wat is VeChain nu eigenlijk?

https://cryptobenelux.com/vechain-nieuws/

Registreer u vandaag nog en word lid van ons platform

Wil jij jouw blogs delen en een breed publiek bereiken? Wacht niet langer en registreer je vandaag nog op Knaapfashion.nl

Gerelateerde artikelen die u mogelijk interesseren

Gerelateerde berichten

De invloed van straatcultuur op moderne mode

Straatcultuur heeft mode vernieuwd door authenticiteit en creativiteit centraal te stellen. Waar mode ooit vooral door ontwerpers werd bepaald, ontstaat stijl nu op straat. Jongeren, artiesten en sporters creëren trends die modemerken later omarmen. De straat werd een podium voor identiteit, een plek waar kleding meer zegt dan woorden. Door invloeden uit muziek, sport en kunst ontstond een beeldtaal waarin vrijheid en expressie centraal staan. Grote merken volgen die energie en proberen aansluiting te vinden bij de echtheid van urban communities. Straatcultuur groeide zo uit tot een wereldwijde kracht die zelfs luxe modehuizen richting geeft. Van straat tot catwalk Straatmode begon als rebellie tegen gevestigde modehuizen. Jongeren gebruikten kleding om zich te onderscheiden van verwachtingen en regels. Skatecultuur bracht losse silhouetten en praktische outfits, terwijl hiphop kleur en houding toevoegde. Ontwerpers zagen de kracht van die stijl en vertaalden die invloeden naar de catwalk. Zo verschoof mode van elitair naar

Gepubliceerd door Knaapfashion.nl