Winners never quit and quitters never win. Met die winnaarsmentaliteit is het kledingmerk Malelions ontstaan. Malelions is een lifestylemerk dat zicht focust op jonge, maar ook dynamische mannen en vrouwen met een passie voor fashion. Iedereen droomt van een succesvolle en welvarende toekomst, echter is er maar een select aantal mensen dat de daadwerkelijke drive heeft om dit te bereiken. Malelions herkent zich in deze ambitie en vertaalt dit op een stoere en inspirerende wijze door naar uiteenlopende collecties.
Thuisbasis in Veldhoven Het Brabantse kledingmerk heeft zich de afgelopen jaren als een speer ontwikkeld. Het begon allemaal vanuit een passie en liefde voor fashion. Thijs Offermeijer, de 27-jarige eigenaar, heeft het merk met zijn commerciële achtergrond opgebouwd. Hij realiseerde zich al snel dat je enorm veel kan bereiken met een sterke marketingstrategie in combinatie met een grote wilskracht en doorzettingsvermogen. Inmiddels is het merk, dat begon als herenmerk, uitgegroeid tot een merk voor het hele gezin. Met een exclusieve heren-, dames-, junior– en sportcollectie verovert Malelions het hele land.
Social media en influencermarketing In 2019, toen het merk op de markt werd gebracht, is een compleet nieuwe marketingstrategie ontwikkeld. Influencermarketing werd op dat moment nog maar beperkt ingezet door de grote merken. Malelions heeft hier slim gebruik van weten te maken. Door het inzetten van bekende influencers is het merk bij een grote groep onder de aandacht gebracht. Daarnaast is het merk erg actief op verschillende social media kanalen. Voornamelijk het intensieve gebruik van Instagram werpt haar vruchten af. De doelgroep kan niet meer om het merk heen én dat is een van de redenen dat het merk zo hard groeit.
Join the hunt Herken jij jezelf in de winnaarsmentaliteit van Malelions en houd jij van een sportieve en frisse look? Dan ben je bij Malelions aan het juiste adres! Met ieder seizoen een frisse, nieuwe collectie kun je het gehele jaar bij Malelions terecht! |