In deze review worden de belangrijkste aanbevelingen benadrukt: wat u moet doen op het FB om uw vestiging effectief te promoten. Dus 5 simpele regels voor Facebook van je bar of restaurant:Gebruik video’s vaker Zorg ervoor dat je het uploadt naar Facebook – geen YouTube, geen links van externe bronnen – geef het materiaal alleen door via de FB-handler. Vergeet tegelijkertijd niet om de nodige links en oproepen tot actie in de video-instellingen te plaatsen, het startkader in te stellen – het meest sappige en opwindende. Houd in het algemeen bij het werken met Facebook rekening met de volgende prioriteiten voor inhoudstypen: video, link, foto. Het is de video die een grote natuurlijke dekking heeft. Het is de video vanuit het oogpunt van implementatie waarmee u de nodige boodschap kunt overbrengen. Maak evenementen Zoals ik al zei, moeten evenementen een essentieel onderdeel zijn van je contentplan. Daarom moet u het voor elk evenement op Facebook starten. Het is eenvoudig – FB geeft je de mogelijkheid om een bericht te plaatsen op basis van een evenement – en dat doen we ook. Gebruik betaald postbereik Ik heb het over betaalde distributie van uw paginapublicaties. Als administrator gebruik je de knop “Publicatie verhogen”. Wanneer moet een post worden ondersteund met betaalde dekking? Wanneer het belangrijk is dat de inhoud van de boodschap wordt overgebracht op een breed publiek. Bijvoorbeeld wanneer er een aankondiging is van een evenement. Wanneer de publicatie voor een hoge mate van betrokkenheid heeft gezorgd (vind-ik-leuks, herposten en reacties), dat wil zeggen dat het publiek het erg leuk vond en u het resultaat wilt schalen – in dit geval kan een gewoon bericht u een extra toestroom van abonnees opleveren. Het bericht heeft viraliteit en daarom, met extra betaalde dekking, zal het breder worden betrokken en verspreid vanwege virale berichtgeving (berichtgeving vanwege het feit dat gebruikers likes, reposts, opmerkingen plaatsen – en hun vrienden worden getuige van deze acties). Gebruik gratis dekking Hoe het te doen – meer “ga de velden in” en werk met je handen:
Converteer uw publiek
Dit zijn de basisregels, zonder hen denk ik helemaal niets. Het belangrijkste is om niet eens met promotiewerk te beginnen als je niet bereid bent om iets “met je handen” en “werk in het veld” te doen. Immers, zelfs als u artiesten aantrekt, kan niemand behalve u hen met liefde voor uw instelling besmetten en hen inzicht geven in het formaat, het concept en de waarden.
https://www.webdeveloper.today/2022/01/elastic-searchphaseexecutionexception.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html |